Hoe een Facebook-pagina te liken

 Hoe een Facebook-pagina te liken

1. Ga naar de pagina die je niet leuk vindt door de naam in de zoekbalk te typen.

2. Klik of tik op "Vind ik leuk" bovenaan de pagina.

3. Tik op "Vind ik niet leuk" om je vind-ik-leuk van de pagina te verwijderen.

In tegenstelling tot een bericht of foto (mobiele app)

1. Tik op het menupictogram (☰) in de mobiele Facebook-app.

2. Tik op je naam om naar je profiel te gaan.

3. Tik op de drie horizontale stippen (•••) en selecteer 'Activiteitenlogboek'.

4. Tik op 'Interacties' en vervolgens op 'Vind-ik-leuks en reacties'.

5. Tik op de drie stippen naast een bericht of foto die je leuk vond.

6. Tik op "Vind ik niet leuk" om je vind-ik-leuk uit het geselecteerde bericht of de geselecteerde foto te verwijderen.

In tegenstelling tot een bericht of foto (op een computer)

1. Klik op je profielfoto bovenaan Facebook.

2. Klik op 'Instellingen en privacy' en vervolgens op 'Activiteitenlogboek'.

3. Klik op 'Interacties' en vervolgens op 'Vind-ik-leuks en reacties'.

4. Selecteer de berichten en foto's die je niet leuk wilt vinden.

5. Klik p "Verwijderen" om de geselecteerde vind-ik-leuks te verwijderen.

Opmerking: om een pagina niet leuk te vinden, beweegt u uw muis over de pagina en klikt u op "Vind ik leuk" of "Volgend", afhankelijk van het paginatype.

#Facebook #UnlikePage #UnlikePost #RemoveLikes

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met facebook bellen. Ons team helpt u graag met al uw vragen of opmerkingen.

Comments

Popular posts from this blog

Hoe Amazon-foutcode 1060 op te lossen?

Hoe iemand op Facebook blokkeren of deblokkeren?

Amazon-prijsstrategie: tegen welke prijs moet u een product verkopen?