Hoe profielbezoeken op Instagram te zien

 Deze blog laat zien hoe je overschakelt naar een bedrijfs- of makersaccount op Instagram om profielbezoeken te bekijken. U moet eerst converteren naar een bedrijfs- of makersprofiel, omdat alleen zakelijke accounts deze statistieken kunnen bekijken. Gelukkig heb je hier eigenlijk geen bedrijf voor nodig; wanneer u echter overstapt, wordt uw profiel openbaar. Als u toegang wilt tot alle toegankelijke inzichtstatistieken, heeft u ook een Facebook-pagina voor uw bedrijf nodig. Bovenaan je profiel zie je het aantal profielbezoeken in de afgelopen zeven dagen zodra je bent overgeschakeld naar een zakelijk of makersaccount.



1 Instagram openen. Het app-pictogram is een camera in een vierkant met een verloop van geel naar paars. Je kunt dit vinden op je startscherm, in de app-drawer of door te zoeken.


2 Tik op uw accountpictogram. Je ziet dit in de rechter benedenhoek van het scherm op mobiele apparaten. Je profielpagina wordt geladen.


3 Tik op ☰. Je ziet dit in de rechterbovenhoek van je scherm.


4 Tik op Instellingen. Dit zie je onderaan het menu.


5 Tik op Account. Dit staat boven 'Help' en onder 'Betalingen'.[1]


6 Tik op Overschakelen naar zakelijk account. Mogelijk ziet u in plaats daarvan Overschakelen naar professioneel account.

7 Tik op Creator of Business (optioneel). Als je in de vorige stap de optie had om over te stappen naar een Professional Account, krijg je deze optie. Maar als je een link had met de tekst Overstappen naar zakelijk account, zie je dit niet.

  • Welke optie u kiest, is aan u, afhankelijk van welk accounttype het meest geschikt is voor uw behoeften. Een zakelijk account is meer geschikt voor retailers, lokale bedrijven, merken, organisaties en dienstverleners. Een makersaccount is meer geschikt voor publieke figuren, producenten van inhoud, artiesten en beïnvloeders.[2]
  • Nadat je op Creator of Business hebt getikt, moet je op Next tikken om door te gaan.

8 Stel uw zakelijke of makersaccount in. U moet informatie toevoegen, zoals wat voor soort service u levert, in welke categorie deze past en uw zakelijke e-mailadres.


9 Tik op Profiel openbaar maken. Je profiel moet openbaar zijn om een ​​zakelijk of makersaccount te zijn.


10 Tik op Kies een pagina. U wilt een Facebook-pagina koppelen om toegang te krijgen tot alle beschikbare tools.

  • Er verschijnt een lijst met al uw Facebook-pagina's. Als je een Facebook-pagina wilt maken, tik je op Een nieuwe Facebook-pagina maken. Volg de aanwijzingen op het scherm om een ​​nieuwe Facebook-pagina te maken.
  • Tik op Volgende om door te gaan.

11 Controleer uw contactgegevens. Je telefoonnummer en e-mailadres worden weergegeven. Bewerk ze indien nodig.

  • Tik op Volgende om door te gaan.


12 Kies uw profielweergaveopties. Door op 'Categorielabel weergeven' en 'Contactgegevens weergeven' te tikken, kunt u kiezen of u deze op uw profielpagina wilt weergeven. Hieronder verschijnt een voorbeeld van uw profielpagina.

  • Tik op Gereed om door te gaan. Je wordt doorgestuurd naar de startpagina met een pop-up die je vertelt dat je zakelijke of makersaccount gereed is.
  • U zult bovenaan uw profiel zien hoeveel bezoeken aan uw profiel u in de afgelopen 7 dagen heeft gehad.
Er zijn verschillende maatregelen die u kunt gebruiken wanneer u profielbezoeken op Instagram ziet. Al deze oplossingen werken om profielbezoeken op Instagram te zien. Als je meer uitleg nodig hebt over een proces, neem dan contact op met een betrouwbare technische ondersteuningsdienst van Instagram bellen.

Comments

Popular posts from this blog

Hoe Amazon-foutcode 1060 op te lossen?

Hoe iemand op Facebook blokkeren of deblokkeren?

Amazon-prijsstrategie: tegen welke prijs moet u een product verkopen?