Hoe te repareren Uplay Google Authenticator werkt niet

 Sommige Uplay-klanten zeggen dat Google Authenticator hen consequent onjuiste codes geeft, waardoor ze niet kunnen inloggen en hun favoriete games kunnen spelen. Anderen probeerden het probleem op te lossen door de Google Authenticator-app te synchroniseren met UPlay, maar deze oplossing dwingt hen ook om de authenticatiemethode in twee stappen te gebruiken.


Waardoor werkt de Uplay Google Authenticator niet?

We hebben naar dit specifieke probleem gekeken door naar verschillende gebruikersrapporten te kijken, evenals naar algemene oplossingen voor dit probleem. Het blijkt dat er een aantal mogelijke oorzaken voor dit probleem zijn:

Authenticatorcode wordt getypt met spaties - Hoewel de gemaakte code in de Google Authenticator-app één spatie heeft na de eerste drie letters, zal uPlay de code weigeren als deze spaties bevat. Als u eerder de code aan het kopiëren en plakken was, kunt u het probleem oplossen door de spatie tussen de eerste en de laatste drie letters te verwijderen.

Tijdcorrectie voor codes loopt niet synchroon: tijdcorrectie is een veelvoorkomende oorzaak voor uPlay om de codes die worden geleverd door Google Authenticator te weigeren. Wanneer een gebruiker tussen verschillende tijdzones reist, kan de tijdcorrectie van de Google Authentication-app niet synchroon lopen. in dat geval kunt u het probleem oplossen door de tijdcorrectie voor code te synchroniseren in de instellingen voor Google-verificatie.

Datum en tijd zijn onjuist op het mobiele apparaat — het is bekend dat Google Authenticator ongeldige codes maakt wanneer de tijd en datum, evenals de tijdzone, onjuist zijn met betrekking tot de regio. Verschillende mensen die dit probleem tegenkwamen, konden het oplossen door de waarden te wijzigen en het apparaat opnieuw op te starten.

Interne fout van UPlay — De implementatie met twee factoren op uPlay was aanvankelijk nogal buggy, en dat is het tot op zekere hoogte nog steeds. Toen klanten nog steeds niet konden inloggen op hun account nadat ze de meest voorkomende oplossingen hadden geprobeerd, was de enige optie om een supportticket in te dienen bij de helpdesk van Ubisoft. Het goede nieuws is dat hun klantenservicemedewerkers snel zijn en de reputatie hebben problemen snel op te lossen.

Als u problemen ondervindt bij het oplossen van hetzelfde probleem, vindt u in dit artikel verschillende mogelijke oplossingen. Hieronder vindt u een lijst met oplossingen die andere mensen in een vergelijkbare situatie met succes hebben gebruikt om dit probleem op te lossen. Ten minste één gebruiker heeft bevestigd dat alle onderstaande technieken werken.

We raden u aan de procedures te volgen in de volgorde waarin ze worden gepresenteerd, omdat ze zijn gesorteerd op moeilijkheidsgraad en efficiëntie. Ongeacht wie verantwoordelijk is voor het probleem, een van hen moet het uiteindelijk kunnen oplossen.

Methode 1: De Google Authenticator-code typen zonder spaties

Houd er rekening mee dat, hoewel de code die door Google Authenticator is gemaakt, normaal gesproken drie cijfers, een spatie en dan nog drie cijfers heeft, u de spatie moet negeren omdat deze er alleen is om duidelijkheid te scheppen. Verschillende personen die door dit probleem zijn getroffen, hebben beweerd dat het probleem is verdwenen nadat ze de Google Authenticator-code zonder spaties hebben getypt.

uPlay is een uitzondering op de regel, aangezien de meeste apps een code valideren die spaties bevat als deze correct is. Als u de codes invoerde met een spatie (of ze gewoon kopieerde en plakte), verwijder dan de spatie en kijk of het probleem verdwijnt.

Als hetzelfde probleem zich nog steeds voordoet, gaat u naar de volgende methode hieronder.

Methode 2: De tijdcorrectie voor codes synchroniseren

De meest voorkomende techniek om dit probleem op te lossen, is door de Google Authenticator-app te starten en de tijdcorrectie voor codes te synchroniseren. Na het volgen van deze instructies heeft de overgrote meerderheid van de gebruikers die eerder inlogproblemen hadden met Google Authenticator aangegeven dat het probleem is opgelost.

Hier is een snelle manier om de tijdcorrectie van Google Authenticator voor codes te synchroniseren:

Opmerking: Of u nu Android of iOS gebruikt, de methoden voor het uitvoeren van tijdcorrectie in de Google Authenticator-app zijn hetzelfde.
  1. Open op uw mobiele apparaat de Google Authenticator-app.
  2. Klik in de Google Authenticator-app op de actieknop (pictogram met drie stippen) in de rechterbovenhoek van het scherm en tik op Instellingen in het menu.
3 Tik in het scherm Instellingen op Tijdcorrectie voor codes.

4 Zodra u in het tabblad Tijdcorrectie voor codes bent, tikt u op Nu synchroniseren en wacht u tot het proces is voltooid.

5 Probeer het tweefactorauthenticatieproces opnieuw te voltooien en kijk of het probleem is opgelost.

Als je je games nog steeds niet kunt spelen op Uplay omdat de Google Authenticator-codes onjuist zijn, ga je naar de volgende methode hieronder.

Methode 3: De juiste tijd en datum instellen op het mobiele apparaat

Andere getroffen gebruikers beweerden dat het probleem voor hen was verholpen nadat ze de tijd en datum op hun mobiele apparaat hadden ingesteld op de juiste nummers (met verwijzing naar hun locatie) en het apparaat opnieuw hadden opgestart. Ze konden hun favoriete games spelen nadat de codes die door Google Two Factor Authentication waren gegenereerd, goed hadden gefunctioneerd.

Hier is een korte handleiding over het instellen van de juiste tijd op Android-apparaten:
  1. Tik vanaf je startscherm op de app Instellingen.
  2. Als je eenmaal in de app Instellingen bent, scrol je omlaag naar de optie Systeem en tik je erop
3 Tik in de Systeem-app op Datum en tijd.

4 Zorg ervoor dat in het menu Datum en tijd de schakelaars die zijn gekoppeld aan Automatische datum en tijd en Automatische tijdzone zijn ingeschakeld.


5 Zodra u dit hebt gedaan, start u uw apparaat opnieuw op en controleert u of het probleem is opgelost bij de volgende keer opstarten van het apparaat.

Opmerking: als je iOS gebruikt, moet je naar Instellingen > Algemeen > Datum en tijd gaan en dit instellen op Automatisch. Ga vervolgens naar Instellingen > Privacy > Locatieservices en stel deze in op Altijd gebruiken voor de Google Authenticator-app.

Als de codes die de Google Authenticator genereert nog steeds verkeerd zijn, gaat u naar de volgend methode hieronder.

Methode 4: Een ondersteuningsticket openen

Als de bovenstaande benaderingen niet werken en je nog steeds problemen hebt om op de traditionele manier verder te komen dan de 2-factor-verificatieprocedure, moet je hoogstwaarschijnlijk hulp zoeken om het probleem aan te pakken en je favoriete games blijven spelen.

Verschillende gebruikers die hetzelfde probleem hebben ondervonden, hebben verklaard dat ze het probleem hebben kunnen oplossen door contact op te nemen met de helpdesk van Ubi en een ondersteuningsaanvraag in te dienen. U kunt dit doen door naar deze website (hier) te gaan.

De meeste gebruikers die het probleem hebben opgelost door deze route te nemen, meldden dat hun ticket binnen 48 uur was opgelost.

Gebruik deze handleiding en de bovenstaande stappen van Google bellen klantenservice Nederland om Uplay te repareren Google Authenticator werkt niet je weet het niet zeker Hoe te repareren Uplay Google Authenticator werkt niet

Comments

Popular posts from this blog

HOE KUNT U UW EBAY-AANBIEDINGEN OPTIMALISEREN?

Hoe een Amazon-verkopersaccount te maken in 2021

Hoe Amazon Fire TV Stick op afstand te activeren?