Een bug in Gmail melden
Als u een bug of een probleem ondervindt tijdens het gebruik van Gmail, kunt en moet u dit aan Google melden, zodat zij het kunnen oplossen. Als niemand het meldt, is de kans groot dat het niet wordt opgelost. Rapporteren aan Google is eenvoudig.
Deel 1 De bug herhalen
1 Log in bij Gmail. Meld u aan met uw Google-account en wachtwoord op http://gmail.google.com. Al uw e-mails worden in uw Gmail-account geladen.
2 Reproduceer de fout. Als je de bug of het probleem al bent tegengekomen, herhaal dan de stappen die je de eerste keer hebt genomen. Op deze manier kunt u er zeker van zijn dat het geen eenmalige gebeurtenis of een systeemfout was. Experimenteer met verschillende pc's en browsers. Google kan niet werken aan een fout die niet herhaalbaar is.
3 Noteer de stappen. Let goed op alle procedures en situaties terwijl u de bug opnieuw maakt. Al deze informatie heeft Google nodig om te helpen bij het oplossen van het probleem.
Deel 2 Rapportage via Google Feedback
1 Controleer bekende problemen. Om al zijn gebruikers up-to-date te houden, houdt Google een logboek bij van alle huidige en bekende problemen. Als het probleem al bestaat, hoeft u het mogelijk niet te melden omdat Google het probeert op te lossen. Ga naar https://nl.wikipedia.org/wiki/PayPal voor meer informatie. om een lijst met bekende problemen van Gmail te zien
2 Ga naar het gedeelte "Feedback" van de website. Als het probleem gloednieuw is en nog niet is gemeld, kunt en moet u contact opnemen met Google. Als u een menu op uw Gmail-pagina wilt openen, klikt u op het tandwielpictogram in de koptekstwerkbalk. Het vak Google Feedback wordt geopend nadat u in dit menu 'Feedback verzenden' heeft geselecteerd.
3 Schrijf een korte beschrijving. Schrijf in het tekstvak een korte beschrijving van de bug of het probleem dat u bent tegengekomen. Klik op de knop "Volgende" wanneer u klaar bent.
4 Voeg een screenshot toe. U kunt een screenshot met uw feedback meesturen om Google te helpen uw probleem te begrijpen. Herhaal deel 1 om de bug of het probleem te documenteren. Deze keer kun je er een screenshot van maken. Om de bug of het probleem weer te geven, sleept u een rechthoekig vak over uw Gmail-scherm en klikt u vervolgens op de knop "Volgende" om de schermafbeelding op te slaan en aan uw rapport toe te voegen.
- Markeer. Selecteer de regio's of teksten die u wilt markeren door op de knop "Markeren" te klikken. Dit moet worden toegepast op de gebieden die relevant zijn voor de bug of het probleem dat u meldt. Op de onderdelen die je hebt gekozen, ontstaat er een hoogtepunt.
- Black Out. Klik op de knop Verduisteren en klik op de gebieden of teksten die u wilt verduisteren. Pas dit toe op alle persoonlijke informatie op uw screenshot om uw privacy te beschermen. De onderdelen die u hebt geselecteerd, worden verduisterd en verborgen.
5 Geef een gedetailleerde beschrijving. Vul de achtergrond en bijzonderheden in van de bug of het probleem dat u meldt in het vak Beschrijving. Maak een lijst van alles wat je in deel 1 hebt opgemerkt. Geef Google zoveel mogelijk informatie om hen te helpen het probleem sneller op te lossen.
6 Feedback indienen. Als u klaar bent, klikt u op de knop "Verzenden" in de rechterbenedenhoek. Uw rapport wordt naar Google verzonden.
Neem voor meer informatie contact met ons op. Laat ons uw zorgen telefonisch bespreken door het telefoonnummer van Gmail bellen te bellen. Het succes van de Gmail-klantenservice is te danken aan de toewijding van de deskundige technici. Onder de Gmail Customer Service-infrastructuur werken enkele zeer getalenteerde medewerkers 24 uur per dag, 7 dagen per week om consumenten op een probleemloze manier te helpen.
Comments