Tijdelijk vergrendeld Amazon-account ontgrendelen of deblokkeren?

 


Heb je als koper geen toegang tot je Amazon-account? Met zo'n groot online e-commerceplatform als Amazon is het geen verrassing dat hun normen streng zijn. Schendingen kunnen ertoe leiden dat uw Amazon-account in een oogwenk wordt geblokkeerd of bevroren. Als dit gebeurt, heeft u geen toegang tot uw account of kunt u geen transactie uitvoeren.

Amazon biedt een overvloed aan fantastische kortingen en promoties aan al zijn klanten, met name Prime-leden. Als u buitengesloten bent, loopt u een aantal fantastische koopmogelijkheden mis die alleen op Amazon beschikbaar zijn. Het is om deze reden dat u uw Amazon-account moet ontgrendelen of deblokkeren.

Tijdelijk vergrendeld Amazon-account repareren en ontgrendelen of deblokkeren?

Het lijkt misschien moeilijk, omdat een vergrendeld Amazon-account een volledig verbod op het gebruik van het platform met zich meebrengt. Voor sommige klanten is het het beste om het rustig te laten en gewoon een nieuw account te registreren zonder hun bestaande gegevens te verliezen. Maar zou het niet beter zijn om, voordat u de hoop opgeeft, te proberen er iets aan te doen?

Amazon heeft de mogelijkheid om een account tijdelijk te vergrendelen of te bevriezen zonder waarschuwing. Vanwege verdacht gedrag worden sommige gebruikers buitengesloten na het plaatsen van een bestelling. De meest voorkomende oorzaak van een Amazon-verbod is echter herhaaldelijk proberen een slecht wachtwoord in te voeren. Wanneer Amazon de beslissing neemt om je account te vergrendelen, betekent dit ook dat ze het kunnen ontgrendelen of deblokkeren als je probeert het probleem op te lossen dat de rode vlag heeft gegenereerd.


Oplossing #1 – Controleer welke documenten u mist op uw Amazon-account

Het is mogelijk dat u niet alle vereiste documenten heeft verstrekt om uw account te verifiëren. Om het op te lossen, gaat u naar Amazon en uploadt u de vereiste papieren voor verdere verificatie van de accountidentificatie.

  • Kijk in je inbox voor de meest recente e-mail met de Amazon-bestellingsbevestiging die je hebt ontvangen.
  • Zoek in de e-mail naar een link waarmee u toegang krijgt tot uw Amazon-account.
  • Ga naar de productpagina en doe een aankoop zodra je bent ingelogd op je Amazon-account.
  • De foutmelding "Uw Amazon-account is vergrendeld en bestellingen zijn in de wacht gezet" wordt weergegeven.
  • De knop Document toevoegen verschijnt. Om het te openen, klikt u er gewoon op.

Upload de essentiële documenten, zoals uw factuuradres, kredietoverzicht en andere documenten, voor accountverificatie.

Oplossing #2 - Neem contact op met Amazon Support via chat of telefoontje

Er zijn twee alternatieven om contact op te nemen met een medewerker van de Amazon-klantenservice. U kunt de live chathulp van de Amazon-website gebruiken. Een ander alternatief is om rechtstreeks de hotline van de klantenservice te bellen. U kunt ons bereiken op +1 (206)-266-2992 als u in de Verenigde Staten woont.

Om de ontgrendeling van uw Amazon-account aan te vragen, moet u spreken met een accountconsulent of een supervisor.

Oplossing #3 – Stuur een e-mail naar Amazon Support

Als u zich niet op uw gemak voelt om de klantenservice te bellen of een online chat te openen, kunt u een e-mail sturen naar Amazon over uw accountprobleem. Veel mensen geven er de voorkeur aan om een e-mail te sturen, omdat ze zich hierdoor vrij kunnen uiten.
  1. Ga naar de inlogpagina van Amazon.
  2. Klik op Hulp nodig.
  3. Selecteer Andere problemen met inloggen.
  4. Ga naar Account- en aanmeldingsproblemen.
  5. Selecteer Ik kan niet inloggen op mijn account.
  6. Stel nu uw e-mail samen met uw verzoek om uw account te ontgrendelen.
Welke van de bovenstaande methoden heb je gebruikt om je Amazon-account te deblokkeren of te ontgrendelen? Wat heb je naast deze stappen nog meer geprobeerd om je accountprobleem op te lossen? Schrijf ons alstublieft in het opmerkingenveld hieronder als u andere informatie heeft.

Daarvan hopen we dat het probleem om tijdelijk vergrendelde Amazon-account te ontgrendelen of te deblokkeren niet langer een probleem is. Voor meer steengroeve- of technische hulp kunt u contact opnemen met Amazon bellen-professionals, die 24 uur per dag, 7 dagen per week over de hele wereld bereikbaar zijn.

Comments

Popular posts from this blog

Hoe Amazon-foutcode 1060 op te lossen?

Hoe iemand op Facebook blokkeren of deblokkeren?

Amazon-prijsstrategie: tegen welke prijs moet u een product verkopen?