Hoe Amazon Fire TV of Firestick Content Licentiefout op Prime Video te repareren
De aanblik van een knipperende fout op het scherm van uw Amazon Fire TV of Firestick-apparaat kan frustrerend zijn. Wat gebeurt er als u een licentiefout krijgt? Als je problemen hebt met contentlicenties bij het streamen op Prime Video, kan dit een teken zijn van een probleem met je Amazon-account. Dat op zich kan ervoor zorgen dat u zich zorgen maakt over hoe het is ontstaan en wat u moet doen.
Het is belangrijk om te weten dat de licentiefout op uw Amazon Fire TV of Fire TV Stick streaming mediaspeler door verschillende factoren kan worden veroorzaakt. Meestal is het een probleem met je Amazon Prime-lidmaatschap. Bij andere gelegenheden, zoals eerder vermeld. Het is echter mogelijk dat de server van Amazon niet beschikbaar is of dat hun service een grote storing ondervindt.
Sommige gebruikers worden geconfronteerd met een lange foutmelding.
“Video niet beschikbaar. Er is een probleem opgetreden met deze video. Probeer het opnieuw. Als dit probleem zich blijft voordoen, neem dan contact op met de Amazon-klantenservice op https://www.primevideo.com/ww-av-android-contactus. Foutcode: LICENCE_QUERY_RIGHTS-FAILURE”
Andere mensen komen alleen de foutcode License_Error tegen op het scherm van hun streamingapparaat.
Gelukkig zijn er manieren om het probleem met de Amazon Fire TV Stick-inhoudslicentie op te lossen, te missen of te verlopen. Laten we ze hieronder bekijken.
Hoe Amazon Fire TV of Fire TV Stick-licentiefout te repareren bij het streamen van inhoud op de Prime Video-app
Methode #1 – Start je Amazon Fire TV Stick Player opnieuw op
- Navigeer op uw Amazon Fire TV- of Firestick-apparaat naar het startscherm.
- Druk op de Home-knop op uw Fire TV-afstandsbediening om naar het menu Instellingen te gaan.
- Ga naar Toepassingen.
- Selecteer Geïnstalleerde applicaties beheren.
- Scroll naar beneden en ga naar Video.
- Selecteer Geforceerd stoppen.
- Klik nu op Gegevens wissen.
- Navigeer terug naar het hoofdmenu Instellingen.
- Selecteer apparaat.
- Klik op Opnieuw opstarten.
Methode #2 – Download je video opnieuw
Methode #3 - Controleer het land dat is aangegeven in uw Amazon Prime-account
- Ga op je Amazon Prime-account naar Je account.
- Selecteer Uw apps en apparaten.
- Navigeer naar Apparaten.
- Zoek nu naar uw Amazon Fire TV en klik op de knop Acties.
- Ga naar het tabblad Instellingen.
- Controleer nogmaals je landinstellingen.
- Als het zich in het verkeerde land bevindt, klikt u op Wijzigen en selecteert u uw land.
Methode #4 - Update uw Amazon Fire TV of Fire TV Stick-apparaat
- Navigeer op uw Amazon Fire TV naar het menu Instellingen.
- Selecteer Mijn Fire TV.
- Klik op Over.
- Kies Controleren op systeemupdate.
- Installeer beschikbare updates.
Methode #5 – Wacht tot Amazon het heeft opgelost
Methode #6 – Fabrieksinstellingen herstellen van uw Fire TV
- Als je dat risico wilt nemen, ga dan naar het menu Instellingen.
- Selecteer Systeem.
- Klik op Fabrieksinstellingen herstellen.
Comments