Oplossing: Amazon Prime-foutcode 9068

 


Amazon Prime Video is een abonnement internet streaming service die toegang geeft tot een breed scala aan televisieseries en films. Amazon Prime Video is een van de beste apps voor videostreaming en gebruikers besteden momenteel het grootste deel van hun tijd aan het online bekijken van webseries en films. Sommige mensen zijn content en kijken naar programma's, maar anderen hebben een probleem ontdekt dat bekend staat als 'Foutcode 9068'. "Kan uw verzoek niet verwerken", zegt de foutcode, en het is een behoorlijk onaangenaam probleem. We hebben wat onderzoek gedaan en kwamen met een oplossing die u zal helpen bij het oplossen van deze probleemcode.

Oorzaken van foutcode 9068

Dit zijn enkele van de redenen waarom u te maken krijgt met prime video-foutcode 9068 die uw verzoek niet op uw apparaten kan verwerken.

  1. Amazon prime-app is niet up-to-date
  2. Misschien zit er een bug in de app
  3. Uw apparaat is niet compatibel
  4. Registratie fout

Wil je deze foutcode oplossen, volg dan onze onderstaande gids

Opmerking: vergeet niet om hier de status van de Amazon Prime-servers te controleren. Als er een serverprobleem is aan het einde van Amazon, kunt u dergelijke fouten tegenkomen

Start uw apparaat opnieuw op om Amazon Prime Video-foutcode 9068 . te repareren


Deze foutcode kan worden opgelost door uw streamingapparaat opnieuw op te starten, aangezien bepaalde fouten kunnen worden opgelost door uw apparaat eenvoudig opnieuw op te starten. Dit probleem werd volgens sommige klanten meestal gemeld op het Amazon Fire Stick- en Roku-streamingapparaat.

Als je een Roku-apparaat hebt,
  1. Start uw apparaat op en ga naar het startscherm.
  2. Ga nu naar de instellingen.
  3. Scroll naar beneden en selecteer Systeem en selecteer vervolgens Opnieuw opstarten.
  4. Druk op OK om uw smartphone opnieuw op te starten.
Amazon brand tv

  1. Neem uw Fire TV-afstandsbediening en druk tegelijkertijd op de OK- en afspeelknoppen.
  2. Houd de knoppen ingedrukt totdat de zin "Je Amazon Fire TV wordt uitgeschakeld" op het scherm verschijnt.
  3. Wacht even, dan begint het opnieuw op te starten en wordt uw smartphone automatisch ingeschakeld.
Als u de bovengenoemde techniek niet wilt gebruiken om uw apparaat opnieuw op te starten, is er een eenvoudige methode die op alle apparaten werkt, inclusief Roku en Amazon Fire TV: schakel uw apparaat uit en haal de stekker uit het stopcontact voor 2-3 minuten , steek hem dan weer in het stopcontact en zet hem aan.

Account afmelden en opnieuw registreren om foutcode 9068 te herstellen

Sommige mensen zijn dit foutnummer tegengekomen en hebben het met succes opgelost door hun account uit te schrijven van het apparaat waarop ze het probleem ervaren en hun account opnieuw te registreren.

Afmelden
  1. Ga naar primevideo.com
  2. Log in met uw inloggegevens waarmee uw apparaat is geregistreerd.
  3. Klik nu op het profielpictogram in de rechterbovenhoek van het scherm en klik op account & instellingen, dit brengt u naar uw accountpagina


4. Klik nu op uw apparaten.

5. Hier krijg je de lijst met geregistreerde apparaten, zoek in de lijst naar het apparaat dat je wilt verwijderen en klik op uitschrijven ernaast.
6. Om te bevestigen klikt u op weet u het zeker. Het apparaat wordt verwijderd uit dit Amazon Prime-video-account.


Opnieuw registreren
  1. Bezoek de Amazon-pin.
  2. Log in met uw inloggegevens.
  3. Ga naar Uw apparaat en klik op Uw apparaat registreren.
  4. Voer de registratiecode in en klik op Apparaat registreren.

Gegevens en cache van Amazon Prime-app wissen

Als je nog steeds problemen hebt met Amazon Prime Error Code 9068, raak dan niet in paniek; er is een oplossing. Volg de onderstaande instructies.
  1. Ga naar het instellingenmenu op je smartphone (Apparaatinstellingen).
  2. Zoek apps en tik er nogmaals op.
  3. Ga naar opslag en scrol omlaag naar "Prime video" of zoek het gewoon in het zoekveld.
  4. Gegevens opschonen en cache wissen zijn de opties.
Als u dit foutnummer nog steeds ervaart nadat u uw Amazon Prime-video hebt geopend, gaat u verder met de volgende stap.

Houd uw Prime-app up-to-date

Als je problemen hebt met foutcode 9068, kan het zijn dat je een oude versie van Prime Video gebruikt. Als je je Amazon Prime Video-app lange tijd niet hebt bijgewerkt, kun je een onverklaarbaar probleem ervaren. Om de foutcode 9068 op je apparaat op te lossen, ga je naar de play store of de app store en upgrade je je Amazon Prime-app naar de huidige versie.

Opmerking: houd hier rekening mee als u Amazon Prime Video probeert te bekijken in een land waar de service nog niet beschikbaar is. Om de foutcode 9068 op uw apparaat te herstellen, installeert u een VPN op uw smartphone en maakt u verbinding met elke plaats waar Amazon Prime-video beschikbaar is.

Herstel fabrieksinstellingen


Sommige dingen werken niet altijd, maar het terugzetten naar de fabrieksinstellingen kan helpen. Maak voordat u de fabrieksinstellingen terugzet een back-up van uw cruciale papieren, foto's, muziek en andere bestanden.
  1. Ga naar instellingen nadat je je apparaat hebt ontgrendeld.
  2. Ga naar Systeem en zoek naar deze optie onderaan de pagina.
  3. Ga nu naar de resetknop. Je ontvangt een waarschuwingsbericht waarin staat dat je foto's, muziek, documenten, accounts en geïnstalleerde apps worden gewist als je geen back-up hebt gemaakt. Als u geen back-up hebt gemaakt, krijgt u de kans om dit te doen.
  4. Als u klaar bent, tikt u op Telefoon resetten om het proces voor het terugzetten van de fabrieksgegevens te starten.
  5. Stel uw smartphone in en installeer de Amazon Prime Video-app nadat de fabrieksreset is voltooid.
Ons team van experts is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar op het Amazon bellen-contactnummer. Onze experts zijn hoogopgeleide personen die u kunnen helpen met een breed scala aan accountgerelateerde problemen.


Comments

Popular posts from this blog

Hoe Amazon-foutcode 1060 op te lossen?

Hoe iemand op Facebook blokkeren of deblokkeren?

Amazon-prijsstrategie: tegen welke prijs moet u een product verkopen?