Wilt u negatieve feedback op Amazon verwijderen?

 Negatieve feedback op een Amazon-verkopersaccount is iets dat geen van de verkopers wil. Dergelijke opmerkingen zijn niet alleen schadelijk voor hun reputatie, maar voorkomen ook dat potentiële kopers contact met hen opnemen.

Als gevolg hiervan moeten Amazon-verkopers begrijpen hoe ze negatieve feedback van hun accounts kunnen wissen.

Gelukkig heb je de mogelijkheid om slechte feedback van je Amazon-account te verwijderen, evenals enkele neutrale en minder goede opmerkingen.

Voordat u echter probeert deze opmerkingen te verwijderen, is het van cruciaal belang om te begrijpen wat voor soort opmerkingen zijn opgenomen in negatieve feedback van Amazon-accounts.

(Hoewel verschillende soorten e-commerceplatforms verschillende normen hebben, zijn hun feedbackregels bijna hetzelfde, dus kijk er eens naar.)

Ik profane taal in de feedback

(ii). Persoonlijke informatie, zoals volledige naam, e-mailadres en telefoonnummer, kan gemakkelijk van de site worden verwijderd.

(iii) Als dit slechts de helft van een productbeoordeling is en de rest gaat over de verkoper die de diensten heeft geleverd. Feedback kan in dit geval niet worden gewist.

(iv). Hoewel de verkoper het opmerkingengedeelte kan wijzigen, kan informatie over de uitvoering van een bestelling of een negatieve ervaring met de klantenservice niet worden gewist. Zodat het kan worden overschreden zonder al te veel in detail te treden.

Hoe negatieve feedback van Amazon te verwijderen:

De eerste twee soorten feedback worden onmiddellijk verwijderd door e-commerceplatforms.

Dus leun achterover en dien een klacht in; zodra de verkoper een klacht indient, worden deze opmerkingen automatisch van de site verwijderd.

Als gevolg hiervan, omdat alle soorten feedbackinformatie op de website worden gedeeld, moet een verkoper actief en geïnformeerd zijn.

U hoeft zich dus geen zorgen te maken over slechte feedback. Elk e-Commerce platform is onafhankelijk en onpartijdig.

Hoewel dit niet waar is, zijn veel verkopers op e-commerceplatforms van mening dat negatieve feedback onmiddellijk door de website wordt verwijderd. Als gevolg daarvan ondernemen ze geen actie in deze richting.

Nu wil ik u informeren over de paar stappen die u moet nemen om negatieve feedback te elimineren.

• Excuses aanbieden: er is niets mis mee om je excuses aan te bieden aan klanten voor een fout. Herken het probleem van de koper en overtuig hem om slechte recensies te verwijderen.

• Reageren op feedback: Reageer zo snel mogelijk op feedback en houd uw reactie kort en bondig.

Nu wil ik u informeren over een paar dingen die u moet vermijden:

Geef geen geld terug: als je slechte reacties krijgt op Amazon.com, geef dan geen geld terug.

Het is tegen de regels van Amazon.

Wees niet overhaast, wees kalm: in plaats van te vragen om de feedback onmiddellijk te verwijderen, begin je je bericht met je verontschuldigingen aan te bieden en kopers voor te stellen het probleem op te lossen.

Conclusie:

Positieve feedback is van cruciaal belang bij het vestigen van het vertrouwen van een koper. Kopers beoordelen welke verkoper betrouwbaarder is door feedback te lezen. Als je slechte Amazon-feedback hebt.

Bestudeer de invoer zorgvuldig om te zien of er sprake is van schendingen van het feedbackbeleid van Amazon.

Als een overtreding wordt ontdekt, stuurt het een verzoek naar Amazon om de feedback te wissen.
Amazon verwijdert feedback van kopers die de criteria van Amazon niet volgen.
Als je hulp nodig hebt, hebben we een team van professionals Amazon bellen die gespecialiseerd zijn in het wissen van slechte Amazon-recensies.

We zullen blij zijn als u ons gratis nummer op elk gewenst moment belt! om je te helpen



Comments

Popular posts from this blog

Hoe Amazon-foutcode 1060 op te lossen?

Hoe iemand op Facebook blokkeren of deblokkeren?

Amazon-prijsstrategie: tegen welke prijs moet u een product verkopen?