Hoe kom je terug op Amazon nadat je in 2021 bent verbannen?

Elke dag registreren duizenden verkopers zich op Amazon, maar de meerderheid van hen is niet op de hoogte van het beleid voor hun verkopersteam. Veel verkopers maken zich geen zorgen over het verkoopbeleid en proberen te profiteren van hun privileges. Als gevolg hiervan worden verkopersaccounts opgeschort.

De herstelprofessionals zullen je moeten helpen om je verkopersaccount ongedaan te maken. Professionele en goed opgeleide dienstverleners zullen je helpen om hier uit te komen.

De laatste kans om de ban van Amazon op te heffen zou kunnen zijn om de ban-account opnieuw te installeren. Dus je Amazon-account is verbannen over hoe je terug kunt komen op Amazon? Hier vertellen we je hoe je je Amazon-account terugkrijgt.

Om een succesvolle verkoper te zijn, moet u zeer zorgvuldig met deze problemen omgaan.

Maak uzelf om te beginnen vertrouwd met het beleid, de regels en voorschriften van Amazon. Er worden meerdere richtlijnen gegeven aan verkopers. Doe je best om ze duidelijk over te brengen. Als je problemen hebt met het begrijpen van het beleid, kun je hulp krijgen van bevoegde Amazon-serviceproviders.

Amazon werd ook regelmatig gebruikt om beleid op de proef te stellen. Hierdoor heeft u altijd inzicht in de richting. Wanneer de knowhow duidelijk is, stuurt u uw bedrijf hierop en voorkomt u ongewenste verliezen.

Amazon is erg moeilijk om een veilig en betrouwbaar netwerk te creëren en te onderhouden met betrekking tot zijn regels en voorschriften.

Amazon volgt zijn beleid zeer strikt om ervoor te zorgen dat consumenten zich vrij voelen om online te winkelen en niet aarzelen om op een e-commercesite te kopen uit angst om bedrogen te worden door oneerlijke verkopers. Als iemand iets wil doen dat buiten hun regels valt, beëindigen ze de verkoper onmiddellijk.

De meest voorkomende redenen voor het verbod op Amazon kunnen zijn:

  1. Het beleid schenden
  2. Beperkte producten verkopen
  3. Te veel retouren ontvangen
  4. Negatieve feedback van de klanten
Als uw account is opgeschort vanwege betalingsproblemen, kunt u het probleem oplossen en de verkoop hervatten.

Amazon moet een vergoeding betalen aan de consument vanwege late verzending of productretouren om de klant tevreden te stellen, en zij trekken het geld in het proces van uw rekening af.

Als er een probleem is met dit proces, zal Amazon je account opschorten. Als u het geld vrijgeeft, wordt uw account hersteld.

Als uw account wordt verwijderd als gevolg van een schending van het beleid van Amazon, zullen leveranciers de situatie een uitdaging vinden. U vraagt om herstel en beweert dat het per ongeluk is gebeurd en dat het niet meer zal gebeuren.

De verkoper moet alle noodzakelijke en essentiële feiten hebben, naast een uitstekend actieplan en een beroepschrift. Je moet heel precies en to the point zijn. Als je Amazon kunt overtuigen, kun je gewoon je account herstellen.

Wanneer een verkopersaccount is opgeschort, moet Amazon een e-mail verzenden samen met de instructies voor herstel. Verkopers moeten de regels volgen en proberen hun accounts te herstellen.

Wat als het beroep voor één keer wordt afgewezen:

U krijgt nog een kans om uw account te wijzigen als uw bezwaar wordt afgewezen. De verkoper moet alle noodzakelijke en essentiële feiten hebben, naast een openstaand actieplan en een beroepschrift.

Om te voorkomen dat dit nog een keer gebeurt, moet je heel precies en to the point zijn. Als het niet overtuigt, zal Amazon het verkopersaccount niet opnieuw activeren.

Maar zelfs na vele beroepen, als u uw account niet kunt herstellen, wordt uw account opgeschort. U ontvangt de laatste e-mail van Amazon waarin staat dat u geen contact meer met hen moet opnemen en Amazon zal daarna geen e-mail van u lezen.

Wat als een beroep meerdere keren wordt afgewezen:

  1. Als u Amazon echter na bezwaar niet kunt overtuigen, wordt uw account opgeschort. Je kunt niet meer terug naar Amazon als het eenmaal is verboden. In dit geval ontvangt u een e-mail van Amazon waarin staat dat u geen contact meer met hen zult opnemen.
  2. Als uw account is geblokkeerd, ziet Amazon uw e-mails niet.
  3. Om een dergelijk scenario te voorkomen, zullen verkopers zich houden aan de richtlijnen en processen van Amazon.
  4. Ook maakten veel verkopers een aantal veelvoorkomende fouten, zoals het openen van nieuwe accounts, het openen van accounts bij vrienden en familie in de overtuiging dat opschorting vermeden kon worden. Toch maakt het de zaken juist erger.
Als je van Amazon bent verbannen, hoe je terug kunt komen op Amazon om terug te komen, moet je enkele richtlijnen van Amazon volgen.
  1. Met de klacht met betrekking tot de goederenlijsten dient u deze direct te sluiten.
  2. De analysepagina gebruiken om andere zaken te vinden die mogelijk problematisch zijn, de productprestatietool gebruiken om de vermeldingen met slechte resultaten te sluiten. Dit zou eventuele verdere onverenigbare/niet-authentieke klachten elimineren.
  3. Houd de lijst met productresultaten regelmatig bij om problemen vroegtijdig op te sporen en adequaat te reageren, waardoor tijd wordt bespaard en klachten worden voorkomen.
  4. Al deze lijsten, die identiek zijn aan de onderstaande, zullen worden gesloten.
  5. Je controleert ook de huidige voorraad en zorgt ervoor dat alle productlijsten van Amazon echt en conform zijn en precies zijn wat ze zeggen dat ze zijn. Zorg ervoor dat de kwaliteit van elk product wordt getest en verkocht voordat het aan de inventaris wordt toegevoegd om ervoor te zorgen dat klanten goede producten ontvangen.
  6. Om beschuldigingen over authenticiteit te voorkomen, mag u niets citeren dat is vervaardigd door de oorspronkelijke auteursrechthouders of makers.
  7. Beschouw productrapporten en productfoto's als correct om ze als consistent te beschouwen met de daadwerkelijke producten.
  8. Bekijk opmerkingen regelmatig om mogelijke problemen te herkennen en er op tijd op te reageren.
  9. Besteed aandacht aan een betere verpakking van de goederen om positieve beoordelingen te verbeteren
  10. Doe uitgebreid onderzoek naar de reputatie en kwaliteit van leveranciers voordat u een leverancier kiest.
  11. Vermeld geen items die zijn gemaakt door de oorspronkelijke auteursrechthouders of producenten om rechtszaken over authenticiteit te voorkomen.
  12. Sluit onmiddellijk de productvermeldingen voor elke relevante vraag.
  13. Uw pagina met statistieken gebruiken om andere items te vinden die problemen kunnen opleveren.

Laatste woorden:

Verkoper zijn en de organisatie daadwerkelijk uitwerken is een enorm pluspunt. Je belangrijkste focus moet liggen op het winnen van het vertrouwen van je klanten. Als u uw bedrijf runt zoals Amazon, krijgt u tal van prikkels en verliest u marktaandeel als u een fout maakt. Voordat u een beslissing neemt, moet u ervoor zorgen dat u alle beleidsregels van Amazon begrijpt.

Door zijn explosieve expansie trekt Amazon elke dag een groot aantal leveranciers aan. Door hun spullen op Amazon's online marktplaats te verkopen, stellen de verkopers Amazon in staat om hun persoonlijke verkopersaccounts aan te maken. Velen van hen zijn niet op de hoogte van de standaard operationele procedures, wetten en voorschriften van Amazon, en als gevolg daarvan worden ze geschorst. Amazon verbiedt ook verkopersaccounts, wat het ergste van alles is.

Het is uw bedrijf en u zult een waardevolle aanwinst voor het bedrijf blijken te zijn. Door het vertrouwen van uw klanten te winnen, vergroot u uw vermogen en biedt uw bedrijf veel mogelijkheden om te groeien. Amazon is een groot bedrijf en er is geen reden om dat bedrijf te verliezen.

Over ons:

Het is uw bedrijf en u zult een waardevolle aanwinst voor het bedrijf blijken te zijn. Door het vertrouwen van uw klanten te winnen, vergroot u uw vermogen en biedt uw bedrijf veel mogelijkheden om te groeien. Amazon is een groot bedrijf en er is geen reden om dat bedrijf te verliezen.

Als het bovengenoemde probleem niet is opgelost, neem dan contact op met onze Amazon bellen-hulplijn nr. Onze experts van het technische ondersteuningsteam zijn getraind om problemen in een mum van tijd op te lossen. 24×7 toegankelijk – ons team biedt snelle ondersteuning, rekening houdend met uw behoeften op het gebied van gegevensbeveiliging en naleving. Bel ons op ons gratis nummer voor uitstekende ondersteuning.


Comments

Popular posts from this blog

Hoe Amazon-foutcode 1060 op te lossen?

Hoe iemand op Facebook blokkeren of deblokkeren?

Amazon-prijsstrategie: tegen welke prijs moet u een product verkopen?