Hoe de verkoop op Amazon in 2021 te verhogen?

Amazon is een van de snelst groeiende e-commercebedrijven op internet. Het aantal verkopers groeit echter elke dag, wat aangeeft dat er een toenemende rivaliteit tussen hen is. Gelooft u dat het moeilijk is om de verkoop van producten te stimuleren in deze competitieve industrie? Ja, je hebt gelijk! Het is uitdagend, maar niet onmogelijk.

Om je omzet te verhogen, heb je een strategie nodig. Als je een beginnende ondernemer bent die onlangs een nieuw bedrijf op Amazon.com heeft gelanceerd, of als je wilt leren hoe je de Amazon-verkoop kunt verbeteren, deel ik in dit essay enkele aanbevelingen (stappen) voor het vergroten van de Amazon.com-verkoop. Door deze technieken te volgen, kunt u uw verkoop verhogen.

Dit zijn de volgende stappen waarmee u uw verkoop op Amazon kunt verhogen:

Prijs Concurrerend:

Bij Amazon-verkopen is prijs een enorm cruciaal onderdeel. In het belang van de klant! De kosten van een artikel zijn ook belangrijk. Hoewel de rivaliteit hevig is, treedt er een pauze in de verkoop op als gevolg van de wens om meer geld te verdienen. U hoeft alleen een lage margeprijs in te stellen die niet hoger is dan die van andere verkopers.

Optimaliseer uw titel:

De titel speelt een belangrijke rol bij het stimuleren van de productverkoop. De klant richt zijn aandacht op de "titel". Als de titel aantrekkelijk is, houdt het de aandacht van klanten vast.

Gebruik een afbeelding van goede kwaliteit:

Er wordt wel eens gezegd dat de eerste indruk de laatste indruk is, of dat een foto meer zegt dan duizend woorden. Eerst en vooral communiceren klanten met productfoto's voordat ze productbeschrijvingen lezen. De beste techniek om de aandacht van een klant vast te houden, is door een ongelooflijk indrukwekkende foto van de goederen te uploaden. Het helpt bij de groei van de verkoop.

U moet enkele stappen volgen om aantrekkelijke foto's te uploaden.

(i) Maak een foto bij natuurlijk licht, vermijd de flits van de camera en stel ook de witbalans in.
(ii) .Gebruik geen flitser en stel uw witbalans in op automatisch.
(iii) .Laat uw camera niet trillen op een statief.
(iv) Een foto maken vanuit een andere hoek

Feedback en beoordelingen:

Klant Feedback of recensies van klanten zijn van cruciaal belang om de aandacht van de klant vast te houden. De goede feedback van klanten moedigt andere "klanten" aan om producten te kopen. Volgens statistieken geeft slechts 10% -15% van de klanten opmerkingen of recensies over een product. Als gevolg hiervan moet u feedback vragen aan de klant. Uw omzet zal hierdoor toenemen.

Markt buiten:

Amazon.com maakt externe marketing mogelijk. U kunt de klant van buitenaf naar de Amazon.com-winkel slepen. U kunt uw verkoop zo veel mogelijk stimuleren door gebruik te maken van sociale media (zie hoe u TikTok kunt gebruiken om de verkoop te stimuleren). Bloggen en artikelen schrijven voor andere websites zijn andere effectieve manieren om de aandacht van een klant vast te houden.

Regels en voorschriften:

De regels en voorschriften van Amazon zijn van vitaal belang. Je hele inspanning en prestatie zullen voor niets zijn. Als u het beleid of de voorwaarden van Amazon schendt. Als gevolg hiervan moet u de regels en beperkingen van Amazon zorgvuldig analyseren. Als u zich aan alle regels en voorschriften houdt, bent u op weg om de verkoop van Amazon te vergroten.

Je moet weten dat Amazon extreem compromisloos is over zijn beleid. U moet het beleid dus uiterst zorgvuldig lezen en volgen. Anders zal het hoe dan ook geen compromissen sluiten.

Conclusie:

als je een suggestie nodig hebt of hulp nodig hebt met betrekking tot de toegenomen verkoop op Amazon. Wij helpen u, Bel ons gratis nummer Amazon bellen. Onze experts staan ​​24/7 voor u klaar om u te helpen.

Comments

Popular posts from this blog

Hoe Amazon-foutcode 1060 op te lossen?

Hoe iemand op Facebook blokkeren of deblokkeren?

Amazon-prijsstrategie: tegen welke prijs moet u een product verkopen?