6 tips om Amazon-verkopen in 2021 te verhogen

 1. Optimaliseer uw titel

Titels zijn een van de meest effectieve manieren om de aandacht van een koper te trekken, dus optimaliseer ze maximaal. Het zou goed moeten komen als je je houdt aan de algemene formule van merknaam + productnaam + attributen (bijvoorbeeld kleur, maat, geslacht, gebruik, enz.).

U kunt klanten niet alleen meteen laten weten wat uw product is, maar u kunt ook profiteren van hooggeplaatste zoekwoorden.

2. Stapel op de feedback

Hoewel het moeilijk kan zijn om evaluaties te krijgen, is het van cruciaal belang om nooit op te geven. Ik was nog niet zo lang geleden op zoek naar vervanging van mijn versleten tent, en de uiteindelijke keuze kwam uit op twee opties. Beide waren in essentie vergelijkbaar qua functie en kosten, maar ik heb uiteindelijk gekozen op basis van gebruikersreacties.

Eén tent had 41 beoordelingen, waarvan 78 procent 5-sterren, terwijl de andere 17 beoordelingen had, waarvan 71 procent 5-sterren - bij de eerste voelde ik me erg op mijn gemak.

3. Bescherm uzelf tegen concurrenten

SKU's zijn belangrijk voor verkopen op Amazon, maar zijn niet altijd nodig voor uw campagnes. Vermijd het gebruik van SKU's bij het maken van aangepaste labels voor het rangschikken van producten op basis van hun prijsstelling - ze kunnen fungeren als een vlag voor concurrenten om u te ontdekken en te ondermijnen.

4. Automatiseer productprijzen met een Repricer

Weet u wat er gebeurt als u uw goederen handmatig herprijst? Uw concurrenten die repricers in dienst hebben, vreten aan uw verkoop, aangezien hun producten massaal worden herprijsd terwijl u net begint.

Het gebruik van een geautomatiseerde repricer is de beste keuze, tenzij u in kleine hoeveelheden verkoopt met weinig concurrentie.

5. Beknibbel niet op zoekwoorden

De zoektermen van kopers evolueren in de loop van de tijd, en als u vooroploopt, kunt u de verkoop van Amazon verbeteren. Of je nu SEMRush, Ahrefs, CamelCamelCamel of welke andere tool dan ook gebruikt, er zijn tal van manieren om je SEO te verbeteren. Bekijk ons artikel over de beste Amazon-zoekwoordonderzoeksstrategieën.

6. Synchroniseer uw inventaris

Als u op veel platforms verkoopt, maakt het synchroniseren van uw voorraad het verkopen op al deze platforms een stuk eenvoudiger. U kunt eenvoudig de voorraad bijhouden, een consistente toon in beschrijvingen behouden en wijzigingen naadloos bijwerken. U bespaart ook veel tijd doordat u stappen niet hoeft te herhalen, waarmee u zich kunt concentreren op de andere suggesties in deze lijst.

Laatste gedachten

We zweren dat we niet bevooroordeeld zijn als we stellen dat het gebruik van RepricerExpress een uitstekende manier is om de verkoop van Amazon te vergroten. Door uw regels op te stellen en te vergeten, kunt u zich concentreren op andere gebieden waar u mogelijk geld kunt verdienen, zoals onderzoek naar concurrenten, het opzetten van campagnes voor hooggeplaatste zoekwoorden en het bijwerken van productvermeldingen. Meld u nu aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen en ga meteen aan de slag.

Als je denkt dat je meer inzichten nodig hebt over hetzelfde of meer kennis nodig hebt over andere concepten, neem dan contact op met Amazon bellenTechnisch ondersteuningsnummer. Het teamlid heeft nederige ervaringen om u bijgewerkte brokken kennis te bieden en al uw zorgen weg te nemen.

Comments

Popular posts from this blog

Hoe Amazon-foutcode 1060 op te lossen?

Hoe iemand op Facebook blokkeren of deblokkeren?

Amazon-prijsstrategie: tegen welke prijs moet u een product verkopen?