Hoe Facebook-scrollprobleem op te lossen?

"Als ik door mijn nieuwsfeed scrol, loopt Facebook vast. Ik kan een paar pagina's naar beneden halen voordat ik het programma moet afsluiten en opnieuw moet starten. Dit gebeurt elke keer als ik naar beneden scrol op Facebook', zegt Kathy, een Facebook-lid. "Ik kan mijn nieuwsstream niet naar beneden laten scrollen", schreef een andere gebruiker, Michael. Ik kan niet naar beneden scrollen in de nieuwsfeed van Facebook.

Als ik de optie "Meer verhalen" onder aan tien berichten kies, gebeurt er niets. Bovendien, wanneer ik een item in meldingen selecteer, doet het niets of loopt het vast. Los dit op Facebook op. Op mijn desktopcomputer doet het dit in elke browser die ik gebruik.” Als je problemen ondervindt met het verschijnen van Facebook in je browser, is er mogelijk een cacheprobleem of een tijdelijk gegevensprobleem. Lees verder om te weten hoe u het Facebook-scrollprobleem kunt oplossen

Leer tips om het Facebook-scrollprobleem op te lossen

Facebook is de meest gebruikte sociale netwerksite, waarmee gebruikers kunnen communiceren, foto's en video's kunnen plaatsen en voor bedrijven om hun goederen en diensten op de markt te brengen. Ondanks de geavanceerde functies is Facebook niet volledig foutloos. Het Facebook-scrollprobleem is een van de huidige problemen die veel gebruikers ervaren.

Hier is een korte handleiding om het Facebook-scrollprobleem op te lossen.

1. Cache en tijdelijke gegevens wissen: het scrollprobleem van uw Facebook-account kan worden veroorzaakt door de cache van uw webbrowser en tijdelijke gegevens. Het probleem wordt opgelost door deze caches en cookies te verwijderen. Ga naar de opties of voorkeuren van de browser om tijdelijke gegevens te wissen. Gebruik de instructies die uniek zijn voor uw browser en besturingssysteem.

2. Extensies van derden verwijderen: Als de vorige methode niet werkte, zoekt u in uw browser naar extensies of apps van derden. Voordat u Facebook kunt gebruiken, moet u de browser-add-ons uitschakelen of verwijderen. U kunt de browser opnieuw starten als u dat wilt. Dit zou het probleem moeten oplossen.

Nog een paar oplossingen om het scrollprobleem van Facebook op te lossen.

  • Traag internet: controleer uw internetverbinding en zorg ervoor dat deze goed is. Het Facebook-scrollprobleem kan te maken hebben met de trage internetverbinding. Doe een snelheidstest om de snelheid te weten.
  • Pas je voorkeuren aan: als je nog steeds verouderde berichten en updates ziet na het upgraden van je nieuwsfeed, moet je je instellingen aanpassen. Ga hiervoor naar uw Facebook-account en klik op het gedeelte 'Voorkeuren voor nieuwsfeeds'. U ziet opties zoals 'Prioriteit geven aan wie u als eerste wilt zien', 'Volgen van mensen en groepen niet meer om hun updates te verbergen' en 'Prioriteit geven aan wie u het laatst wilt zien'. ”. Klik op 'Prioriteit geven aan wie je als eerste wilt zien' en kies wiens berichten je niet wilt missen. Wanneer u dit doet, ziet u hun berichten bovenaan uw nieuwsoverzicht.
  • Als het Facebook-scrollprobleem zich blijft voordoen na het wissen van caches, kunt u proberen het programma opnieuw te installeren. Als u het programma verwijdert en opnieuw installeert, wordt het probleem soms opgelost.

Contact opnemen met de Facebook-klantenondersteuning

Als niets voor u werkt en uw Facebook-account blijft fouten vertonen, moet u technische ondersteuning zoeken bij de in de branche opgeleide professionals.Facebook bellen nederland is 24 uur per dag bereikbaar.

Comments

Popular posts from this blog

Hoe Amazon-foutcode 1060 op te lossen?

Hoe iemand op Facebook blokkeren of deblokkeren?

Amazon-prijsstrategie: tegen welke prijs moet u een product verkopen?