Een PayPal IPN-bericht voor een transactie opnieuw verzenden Re
Het is mogelijk dat het IPN-bericht (Instant Payment Notification) van PayPal op een bepaald moment niet goed is aangekomen bij de plug-in die u gebruikt. IPN wordt meestal gebruikt voor lidmaatschaps-/abonnementssites en een afgewezen IPN-bericht kan ertoe leiden dat het account van een lid niet correct wordt bijgewerkt.
Een PayPal IPN kan om verschillende redenen de plug-in die u gebruikt mogelijk niet bereiken. Deze handleiding laat u zien hoe u een IPN-bericht opnieuw kunt verzenden vanaf uw PayPal-account om het probleem op te lossen.
Als u de IPN-meldingsoptie nog niet heeft ingeschakeld in uw PayPal-account, moet u dit eerst doen.
Het meldingsbericht voor directe betaling opnieuw verzenden
De pagina IPN-geschiedenis vinden
Stap 1: Ga naar je PayPal-account en log in.
Stap 2) Ga naar de 'IPN History Page' door hier te klikken, of ga direct naar de volgende stap.
Stap 3) Selecteer 'Profiel en instellingen' bij de optie 'Profiel' in de rechterbovenhoek van uw PayPal-rekening.
Stap 4) Ga naar het menu 'Verkoophulpmiddelen' en vervolgens naar het gedeelte 'Betald worden en mijn risico beheren'.
Stap 5) Klik voor 'Instant Payment Notifications' op de knop 'Update'.
Stap 6) U bevindt zich nu in uw IPN-configuratie. Selecteer de link 'IPN-geschiedenispagina' in het vervolgkeuzemenu. Dit leidt je naar de pagina waar je verder kunt gaan met deze tutorial.
Een IPN-bericht opnieuw verzenden
Stap 1: Kies de datum van verzending van het originele IPN-bericht. Dit zal u helpen de IPN-berichten te vinden die u opnieuw wilt verzenden. Daarnaast kunt u ervoor kiezen om naar een IPN-bericht te zoeken op transactie-ID of bezorgstatus.
Stap 2) Nadat u de IPN-berichten hebt gevonden die u opnieuw wilt verzenden, vinkt u het vakje aan de linkerkant van de berichten aan.
Stap 3) Nadat u een IPN-berichtvenster heeft aangevinkt, verschijnt de optie 'Geselecteerde opnieuw verzenden' onder de zoekresultaten. Gebruik de knop 'Resend Selected' om alle gemarkeerde IPN-berichten opnieuw te verzenden. U kunt meerdere e-mails tegelijkertijd opnieuw verzenden.
Stap 4) Om de IPN-communicatie opnieuw te verzenden, 'bevestig' het bevestigingsverzoek.
Stap 5) De status van opnieuw verzonden IPN-berichten verandert in "opnieuw verzenden".
U kunt eenvoudig contact opnemen via Contact opnemen met PayPal Nederland. Het team is hier om u te helpen bij het oplossen van uw probleem met betrekking tot het opnieuw verzenden van een PayPal IPN-bericht voor een transactie
De teamleden zijn vriendelijk en beleefd en goed gemanierd om het probleem aan te pakken.
Comments