Hoe Amazon Prime Error Code 9345 te repareren

 Een fout krijgen midden in een filmmarathon moet de meest verzwarende ervaring zijn. De foutcode 9345 kan uw kijkervaring op Amazon Prime verstoren. Hier is wat u eraan moet doen.

Prime, hoe goed het ook is, is niet zonder zijn aandeel in fouten en systeemfouten. Foutcode 9345 is een veel voorkomend probleem waarvoor klanten hulp zoeken.

Deze foutcode geeft aan dat er een probleem is met de betalingsmethode die wordt gebruikt om uw Prime-account te onderhouden. Deze uitleg kan voor de meeste mensen een beetje vaag zijn, maar dat is de oorzaak van de mislukte procedure die tot de fout heeft geleid.

Om de Prime-foutcode 9345 op te lossen, kunt u overwegen uw betaalmethode te wijzigen, Prime bij te werken, uw internetverbinding te controleren of de klantenservice te bellen.

De meest voorkomende reden van fout 9345 op Amazon Prime is het gebruik van ongeldige of verlopen creditcardgegevens.

Dit is echter niet de enige reden, en de remedie is eenvoudig als u weet waar u mee te maken heeft.

Overzichtstabel: Fix Amazon Prime Error Code 9345

Probleem                                                     Oorzaak                                                Oplossing

                                                                Verlopen kaartgegevens                          Update of wijzig   betalingswijze

Amazon Prime-foutcode 9345    

 Slechte internetverbinding                                            Controleer de netwerkverbinding of

Reset het apparaat

Beschadigde gegevensbestanden of                                cache Herstart of installeer Prime App opnieuw

Bugs en glitches                                                               Update Prime Software


Controleer de betalingsmethode

Een geweigerde betaling kan worden veroorzaakt door problemen met uw creditcardgegevens. Dit is de oorzaak van het probleem dat u op uw scherm ziet.
Door de onderstaande acties te volgen, kunt u dit systeemprobleem oplossen.

Ga om te beginnen naar de Amazon-website en typ https://www.amazon.com/gp/video/settings.

U wordt vervolgens gevraagd om uw aanmeldingsgegevens op te geven, wat u moet doen. Nadat u zich heeft aangemeld, gaat u naar de betalingsgateway en controleert u uw gegevens nogmaals om er zeker van te zijn dat uw kaart nog geldig is.
Als de kaart is verlopen, kunt u de betaalmethode wijzigen of uw nieuwe kaartgegevens invoeren.

Controleer de internetverbinding

Een slechte internetverbinding kan ervoor zorgen dat Amazon Prime problemen en problemen heeft, wat kan resulteren in de fout 9345.

Onderzoek uw internetverbinding om te zien of dit de oorzaak van het probleem is en hoe u dit kunt verhelpen. Probeer verbinding te maken via uw mobiele hotspot om te zien of het netwerk goed werkt.
Start de router opnieuw op en sluit hem opnieuw aan als je er problemen mee hebt. Dit zal u helpen de fout op te lossen door het routersysteem opnieuw op te starten en te vernieuwen.

Installeer de Amazon Prime-app opnieuw

U kunt uw app nu opnieuw opstarten nadat u heeft gecontroleerd of al uw kaartgegevens correct en functioneel zijn. Dit helpt bij het vernieuwen van het systeem en het verwijderen van beschadigde gegevens die de fout zouden kunnen veroorzaken.

Om het correct te doen, gaat u naar instellingen, dan toepassingen en functies, dan Amazon Prime App, en ten slotte verwijderen.
Ga vervolgens naar Play Store, zoek naar Amazon Prime en installeer het.

Update Prime-app

Het is mogelijk dat u tijdens de installatie een stap heeft overgeslagen of dat u een oude versie van de software gebruikt.

Kijk voor beschikbare updates in de App of Play Store-systeem om te zien of dit het geval is. Als u updateprompts ziet, neem dan de tijd om deze te installeren.
Vaak gebruiken app-ontwikkelaars nieuwe versies om systeemfouten op te lossen. Dit kan dus helpen om de fout op te lossen.

Als er geen updates in behandeling zijn, ligt het probleem ergens anders en kunt u de volgende oplossing proberen.

Power Cycle-apparaat

Als een eenvoudige herstart het probleem niet heeft opgelost, moet u het apparaat uit en weer inschakelen.

Dit is een eenvoudige oplossing waarbij het apparaat wordt uitgeschakeld en de modem- en routerbedrading worden losgekoppeld.

Wacht ongeveer een minuut voordat u uw modem opnieuw aansluit. Voordat u hetzelfde proces met uw router doorloopt, moet u wachten tot deze is gestart.
Schakel ten slotte uw Prime-box in en start de Video-app opnieuw. De fout moet worden opgelost.

Conclusie

Zoals hierboven vermeld, is de Amazon Prime-foutcode 9345 eenvoudig op te lossen. Door uw betalingsgegevens en software up-to-date te houden, hoeft u deze fout misschien nooit te ervaren.

Dat is met uitzondering van internetfouten waarvoor u uw verbinding kunt resetten en als er niets verandert, bel dan voor technische ondersteuning Amazon klantenservices.De gebruikers kunnen ook ondersteuning zoeken bij Amazon Contact.

Comments

Popular posts from this blog

Hoe Amazon-foutcode 1060 op te lossen?

Hoe iemand op Facebook blokkeren of deblokkeren?

Amazon-prijsstrategie: tegen welke prijs moet u een product verkopen?