HOE KUNT U UW EBAY-AANBIEDINGEN OPTIMALISEREN?

 U kunt de beste dingen ter wereld voor uw bedrijf hebben, maar uw producten en merkimago zijn slechts zo goed als uw vermeldingen. Het maximale uit uw eBay-productvermeldingen halen is van cruciaal belang voor uw succes als eBay-verkoper, want als u in de eerste plaats mensen niet naar uw aanbiedingen kunt laten kijken, zult u nooit iets verkopen. Wanneer u uw eBay-vermeldingen optimaliseert ten volle kunt u meteen een geweldig momentum voor de verkoop beginnen, en u kunt dat momentum voor de lange termijn vasthouden.

Proeflezen, proeflezen, proeflezen.
Daarna nog een keer proeflezen. Dit is essentieel voor elke aanbieding en er is geen betere plek om te beginnen met optimaliseren dan hier. Er is ook nooit een kritieker moment geweest om tot in de kleinste details perfectie te bereiken. Geef de grammatica-nazi's geen munitie om achter je aan te gaan, en laat zoiets eenvoudigs als een typfout je geen omzet kosten.Gebruik spellingcontrole voor een extra twee seconden. Het kan het verschil betekenen tussen een succesvol bedrijf en een bedrijf dat nooit een kans heeft gehad. Er zijn ook verschillende uitstekende beoordelingsprogramma's beschikbaar die een extra blik op spelling en grammatica bieden. Enkele uitstekende keuzes zijn Grammerly, Scribens en Ginger.
Prijs vanaf het begin
U wilt een speler in de branche zijn, dus u kunt er niet vanuit gaan dat uw prijsstelling is wat die markt vereist zonder eerst uitgebreid te zoeken naar andere e-commercedomeinen. Als u uw vermelding niet meteen correct prijst, is het een complete mislukking. De invloed die dit heeft op de andere kant is natuurlijk hetzelfde.Een ander afschrikmiddel voor potentiële kopers is jezelf onderwaarderen en te goedkope prijzen. Ze zullen zich afvragen of u ze probeert te lokken, of wat 'de vangst' is van zo'n lage prijs, en zullen uw advertentie hoogstwaarschijnlijk volledig vermijden.
Onderzoek een miljoen en een keer
Welke sleutelwoorden of SEO-technieken zie je als populair op de eBay-marktplaats? Lees meer over SEO-tips. Wat voor soort beschrijvingen lijken op te vallen in advertenties, en wat voor soort foto's lijken meteen een snaar bij kopers te raken? Van het algemene beeld tot de kleinste details, onderzoek totdat je ogen kruisen om zo goed mogelijk te weten wat een vermelding doet schitteren.
Maak meerdere versies van uw vermelding
Zelfs als je denkt dat je de perfecte ONE-advertentie klaar hebt staan om live te gaan, kun je het helemaal mis hebben vanuit het perspectief van iemand anders. Omdat wat de aandacht trekt van persoon tot persoon verschilt, is het van cruciaal belang om meerdere aanbiedingen te produceren en deze live te testen om te bepalen wat het beste werkt. Beginnen met twee variaties is een goed idee, maar hoe meer je doet - en hoe regelmatiger - hoe beter je zicht hebt op wat werkt.
Kijk en houd je resultaten echt bij
Dit lijkt misschien een vreemde suggestie, maar met zoveel dingen om te doen tijdens het starten of runnen van een bedrijf, is het maar al te gemakkelijk om in de val te lopen door robotisch vakjes aan te vinken in de hoop ze van de lijst te kunnen schrappen. Laat een van deze geautomatiseerde lijsten u niet in de weg staan om een robuust volgsysteem voor uw vermeldingen op te bouwen. Profiteer optimaal van de trackingtools die eBay aanbiedt, of investeer in uw eigen tools als u dat wilt. Door uw resultaten nauwlettend te volgen, weet u zeker dat u het meeste uit uw vermeldingen haalt.
Perfectioneer de kunst van het zijn van een verkoper-speurder
Wanneer u uw trackinggegevens probeert te doorzoeken om te bepalen wat wel en niet werkt, is het een beetje alsof u een Sherlock Holmes-roman leest. Misschien deed een van uw vermeldingen het beter dan de andere, en de verklaring hiervoor is niet zo voor de hand liggend. Als het erom gaat om verschillende aanbiedingen op verschillende manieren van elkaar te laten werken, kan vallen en opstaan ​​de naam van het spel zijn.Is dit veel hersenwerk en veel tijd? Zeker weten. Maar dat is een vrij fantastische afweging om je eigen baas te kunnen zijn. En je wordt er een betere verkoper van.
Maak geen ruzie met de resultaten die u vindt bij tracking
Zoveel tijd besteden aan het zoeken naar de ideale trackers voor uw bedrijf, zorgt ervoor dat ze precies dat zijn. U moet vertrouwen op de gegevens die de trackers u uiteindelijk verstrekken en deze vervolgens gebruiken als de tool waarvoor deze is ontworpen. Dit lijkt misschien voor de hand liggend, maar we zijn ook maar mensen, en je zou verbaasd zijn hoe snel koppigheid je oordeel kan vervormen.Natuurlijk denkt u dat u het beste weet als het om uw bedrijf gaat – en in de meeste gevallen heeft u gelijk. Het hele punt van het gebruik van bepaalde listingtools was echter om de toch al uitstekende diensten die u levert voor uw verkoopruimte te verbeteren. Wees daarom altijd ontvankelijk voor wat de niet-bevooroordeelde informatie van de gegevens u zegt.
Onthoud dat dit een continu proces is
Je zult een aanzienlijke hoeveelheid tijd besteden om het goed te krijgen; om de plaatsingsprocedure te perfectioneren. Maar hier is het ding: de markt verandert voortdurend, wat betekent dat het concept van "wat een perfecte aanbieding is in de ogen van een koper" ook verandert. Is het bevredigend als je je realiseert dat je dingen hebt ontdekt? Absoluut!Je moet zeker een bestand bewaren van wat goed werkte, omdat je in de toekomst waarschijnlijk terug zult verwijzen naar de beste ideeën. Wat middelmatige verkopers onderscheidt van uitstekende ondernemingen, is hun vermogen om te veranderen met de wind van de e-commercemarkt.
We hopen dat de bovenstaande methoden en oplossingen u op de een of andere manier hebben geholpen bij het oplossen van uw probleem. U kunt ook contact opnemen met onze specialisten eBay contact telefoonnummer als u vragen heeft.

Comments

Popular posts from this blog

Hoe Amazon-foutcode 1060 op te lossen?

Hoe iemand op Facebook blokkeren of deblokkeren?

Amazon-prijsstrategie: tegen welke prijs moet u een product verkopen?